Ahmet AŞKAR - Okul Müdürü
Doğum Yeri ve Yılı:
1980 - Ankara
Eğitim Bilgileri:
- İskenderun Lisesi; Yabancı Dil Ağırlıklı Lise (İngilizce), 1998
- Hacettepe Üniversitesi İlköğretim Sınıf Öğretmenliği, 2002
- Gazi Üniversitesi Eğitim Yönetimi ve Denetimi Tezsiz Yüksek Lisans, 2014
- Gazi Üniversitesi Eğitim Yönetimi ve Denetimi Yüksek Lisans, 2018
- Gazi Üniversitesi Eğitim Yönetimi ve Denetimi Doktora, 2021 (devam etmekte)
Yabancı Dil:
Katıldığı Faaliyetler:
- İngilizce (A1+) Kursu
- Web Tasarım (Dreamweaver) Kursu
- İlköğretim Programlarını Tanıtma Semineri
- Stratejik Planlama ve TKY Eğitimi Semineri
- İLSİS Modülleri Kullanım Semineri
- E-Okul Uygulamaları Semineri
- İlk Yardım ve İlk Müdahale Semineri
- Kalite Ödülü ve Rapor Yazımı Semineri
- Yaratıcı Drama Semineri
- Proje Döngüsü Yönetimi Semineri
- Eğitim Yönetimi Semineri
- İletişim ve Beden Dili Semineri
- AB Eğitim ve Gençlik Programları Semineri
- Öğrenen Lider Öğretmen Semineri
- Stratejik Planlama Semineri
- Süreç Yönetimi
- Ekolojik Okuryazarlık
- Bilgisayar ve İnternet Kullanım Kursu
- Direksiyon Eğitimi Dersi Öğreticisi Kursu
- Eğitimde Fatih Projesi Teknoloji ve Liderlik Formu Kursu
- Bilgisayar Operatörlüğü Kursu
- Stratejik Planlama Kursu
- Çalışanların Temel İş Sağlığı ve Güvenliği Eğitimi Kursu
- Soruşturma Teknikleri Kursu
- Yöneticiler İçin Profesyonel Yönetici Koçluğu Eğitimi
- Tasarım ve Beceri Atölyelerinde Görev Alacak Öğretmenleri Yetiştirme Kursu
- Kapsayıcı Eğitim Bağlamında Okul Yöneticilerinin Mesleki Becerilerinin Geliştirilmesi Eğitici Eğitimi Kursu
- Bilişimle Üretim Yönetici Semineri
Öğretmen Akademisi Vakfı Faaliyetleri:
- İş Yaşamında Profesyonel Davranış
- Öğrenen Okul
- Proje Temelli Mesleki Gelişim
- Toplantı Yönetimi
- Keyif Veren Sunum
- E-Öğrenmede Eğitsel Tasarıma Giriş
- İletişim Anlayarak Başlar
- Öğretmen Yeterlikleri ve Mesleki Gelişim Plan Süreci
E-Akademi Seminerleri:
- Temel Bilişim Teknolojileri Eğitimi
- Bilgi ve Sistem Güvenliği Eğitimi
- 4+4+4 Bilgilendirme Eğitimi
- SBS ve PYBS Yönetici Eğitimi
Eğitim Yöneticisi / Verdiği Eğitimler:
- Eğitim Yönetimi Semineri
- Aday Öğretmen Yetiştirme - Gelişmiş Ülkelerin Eğitim Sistemleri ve Uluslararası Kuruluşların Eğitim Çalışmaları
- Kapsayıcı Eğitim Bağlamında Okul Yöneticilerinin Mesleki Gelişim Programı
- Atölye ve Laboratuvar Çalışmaları - Öğretmen Hareketlilik Programı
- Eğitimde Drama Teknikleri Kursu
- İlkokulda Gelişim ve Öğrenmenin Değerlendirilmesi Eğitici Eğitimi Kursu
Katıldığı Projeler:
- 2010-2011 ve 2011-2013 TKY Ödül Süreci İlçe Rapor Değerlendiriciliği
- 2010-2011 TKY Ödül Süreci Kurum Kategorisi
- 2011-2012 TKY Ödül Süreci Kurum ve Ekip Kategorisi
- 2013-2014 EKYS Ödül Süreci Kurum ve Ekip Kategorisi
- 2014-2017 "Nasıl Bir Birey Yetiştirmek İstiyoruz" Projesi
- 2014-2015 MEB Süreç Haritaları Yapımı
- 2014-2017 Etkileşim Paylaşım Gelişim Projesi
- 2015 Ankara Kalkınma Ajansı Teknik Destek Proje Yürütücüsü
- 2016-2017 Eğitimde Yenilikçilik Ödülleri: "Dört Dörtlük Eğitim" Proje Yürütücüsü
- 2017-2018 Eğitimde Yenilikçilik Ödülleri: "Z-Okul" Proje Yürütücüsü
- 2019 Tasarla Öğren K229 AB Projesi Yürütücüsü
- 2019 Gençlik ve Spor Bakanlığı "Zinciri Güçlendir" Proje Yürütücüsü
Ödüller:
- 2008 Teşekkür Belgesi
- 2009 Teşekkür Belgesi
- 2010 Takdir Belgesi
- 2012 Başarı Belgesi
- 2015 Başarı Belgesi
- 2018 Başarı Belgesi
- 2018 Üstün Başarı Belgesi
- 2018 Ödül
- 2019 Başarı Belgesi
- 2021 Başarı Belgesi
- 2022 Başarı Belgesi
- 2022 Üstün Başarı Belgesi
- 2022 Ödül
- 2022 Başarı Belgesi
Akademik Çalışmalar:
- Okul Müdürünün Göstermiş Olduğu Liderlik Stilleri ve Kurum Kültürü İlişkisi: Gazi Üniversitesi Tezsiz Yüksek Lisans Bitirme Projesi
- Eğitim Yönetimi Süreçlerinin Standardize Edilmesi: III. International Eurasian Educational Research Congress (EJER Congress 2016), Sözlü Bildiri
- Okul Müdürü Yeterlikleri Belirleme Ölçeği Geliştirilmesi: EYFOR-8, 2017, Sözlü Bildiri
- Dört Dörtlük Eğitim: EYFOR-8, 2017, Poster Sunumu
- Okul Müdürlerinin Yeterliklerine İlişkin Eğitim Paydaşlarının Görüşleri: Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Yüksek Lisans Tezi
- OKUL MÜDÜRÜ YETERLİKLERİ BELİRLEME ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI: EJER Congress 2019, Sözlü Bildiri
- "Z Okul" Projesi: EJER Congress 2019, Poster Bildiri
- Öğretmen ve Yöneticilerin MEB “Eğitim-Öğretim Hizmeti Verenler İçin Mesleki Etik İlkeleri”ne İlişkin Görüşleri: EYFOR-XIII
- Öğretmen ve Yöneticilerin Öğrenen Okul Kavramına İlişkin Görüşleri: EYFOR-XIII
- Yaratıcı Drama Çalışmalarında Farklı Araçların Kullanımı: UEDFOR
- Tasarım Beceri Atölyeleri Hakkındaki Öğretmen Görüşleri: EYFOR-XII, Bilge Kağan İlkokulu Örneği
- Okul Müdürü Değişiminin Okul Kültürüne Etkisi: EYFOR-XIII
- Türkiye’de Eğitim Yönetimi Alanında Yapılmış Doktora Tezlerinin Tematik ve Metodolojik Açıdan İncelenmesi: Akademik Araştırma
.