AHMET AŞKAR - Müdür

AHMET AŞKAR - Müdür

 

1980-Ankara

İskenderun Lisesi;Yabancı Dil Ağırlıklı Lise (İngilizce) 1998 

Hacettepe Üniversitesi İlköğretim Sınıf Öğretmenliği 2002 

Gazi Üniversitesi Eğitim Yönetimi ve Denetimi Tezsiz Yüksek Lisans 2014 

Gazi Üniversitesi Eğitim Yönetimi ve Denetimi Yüksek Lisans 2018

Gazi Üniversitesi Eğitim Yönetimi ve Denetimi Doktora 2021 devam etmekte.

     Yabancı Dil : İngilizce 

      Katıldığı Faaliyetler:

  1. İngilizce (A1+)Kursu
  2. Web Tasarım (Dreamweaver) Kursu
  3. İlköğretim Programlarını Tanıtma SemineriStratejik Planlama Ve Tky Eğitimi Semineri
  4. İLSİS Modülleri Kullanım Semineri
  5.  E-Okul Uygulamaları Semineri
  6. İlk Yardım Ve İlk Müdahale Semineri
  7. Kalite Ödülü Ve Rapor Yazımı Semineri
  8. Yaratıcı Drama Semineri
  9. Proje Döngüsü Yönetimi Semineri
  10. Eğitim Yönetimi Semineri
  11. İletişim Ve Beden Dili Semineri
  12. TKY Ödül Raporu İlçe Değerlendiricileri Yetiştirme Semineri
  13. Eğitimde Kalite Ödülü Rapor Yazma Semineri
  14. AB Eğitim Ve Gençlik Programları Semineri
  15. TKY Ödül Raporu İlçe Değerlendiricileri Yetiştirme Semineri
  16. Eğitimde Kalite Ödülü Rapor Yazma Semineri
  17. Eğitim Yönetimi Semineri
  18. Proje Döngüsü Yönetimi Semineri
  19. Öğrenen Lider Öğretmen Semineri
  20. Stratejik Planlama Semineri
  21. Süreç Yönetimi
  22. Ekolojik Okur Yazarlık
  23.  Bilgisayar Ve İnternet Kullanım Kursu
  24. Direksiyon Eğitimi Dersi Öğreticisi Kursu
  25. Eğitimde Fatih Projesi Teknoloji Ve Liderlik Formu Kursu
  26. Bilgisayar Operatörlüğü Kursu
  27. Stratejik Planlama Kursu
  28. EKYS Ödül Raporu İlçe Değerlendiricileri Yetiştirme Semineri
  29. Çalışanların Temel İş Sağlığı Ve Güvenliği Eğitimi Kursu
  30. Soruşturma Teknikleri Kursu
  31. Yöneticiler İçin Profesyonel Yönetici Koçluğu Eğitimi
  32. Tasarım ve Beceri Atölyelerinde Görev Alacak Öğretmenleri Yetiştirme Kursu
  33. Kapsayıcı Eğitim Bağlamında Okul Yöneticilerinin Mesleki Becerilerinin Geliştirilmesi Eğitici Eğitimi Kursu
  34. Bilişimle Üretim Yönetici Semineri
  35. Öğretmen Akademisi Vakfı;
    • İş Yaşamında Profesyonel Davranış
    • Öğrenen Okul
    • Proje Temelli Mesleki Gelişim
    • Toplanyı Yönetimi
    • Keyif Veren Sunum
    • e-Öğrenmede Eğitsel Tasarıma Giriş
    • İletişim Anlayarak Başlar
    • Öğretmen Yeterlikleri ve Mesleki Gelişim Plan Süreci
   
      e Akademi Seminerleri:
  • Temel Bilişim Teknolojileri Eğitimi                                              

  • Bilgi ve Sistem Güvenliği Eğitimi                          

  • 4+4+4 Bilgilendirme Eğitimi          

  • SBS ve PYBS Yönetici Eğitimi

     

     Eğitim Yöneticisi/Verdiği Eğitimler:

     1. Eğitim Yöenetimi Semineri
     2. Eğitim Yöenetimi Semineri
     3. Eğitim Yöenetimi Semineri
     4. Eğitim Yöenetimi Semineri
     5. Eğitim Yöenetimi Semineri
     6. Aday Öğretmen Yetiştirme Gelişmiş Ülkelerin Eğitim Sistemleri, Uluslararası Kuruluşların Eğitim Çalışmaları
     7. Kapsayıcı Eğitim Bağlamında Okul Yöneticilerinin Mesleki Gelişim Programı
     8. Atölye ve Laboratuvar Çalışmaları Öğretmen Hareketlilik Program
     9. Eğitimde Drama Teknikleri Kursu
    10.İlkokulda Gelişim ve Öğrenmenin Değerlendirilmesi Eğitici Eğitimi Kursu

     Katıldığı Projeler:

  • 2010-2011 ve 2011-2013 TKY Ödül Süreci İlçe Rapor Değerlendiriciliği
  • 2010-2011 TKY Ödül Süreci Kurum Katagorisi
  • 2011-2012 TKY Ödül Süreci Kurum ve Ekip Katagorisi
  • 2013-2014 EKYS Ödül Süreci Kurum ve Ekip Katagorisi
  • 2014-2017 Nasıl Bir Birey Yetiştirmek İstiyoruz
  • 2014-2015 MEB Süreç Haritaları Yapımı.
  • 2014-2017 Etkileşim Paylaşım Gelişim Projesi
  • 2015 Ankara Kalkınma Ajansı Teknik Destek Proje Yürütücüsü
  • 2016-2017 Eğitmde Yenilikçilik Ödülleri ; Dört  Dörtlük Eğitim Proje Yürütücüsü
  • 2017-2018 Eğitmde Yenilikçilik Ödülleri ; Z-Okul Proje Yürütücüsü
  • 2019 Tasarla Öğren K229 AB Projesi Yürütücüsü
  • 2019 Gençlik Ve Spor Bakanlığı Zinciri Güçlendir Proje Yürütücüsü


Ödüller:

    • 2008 Teşekkür Belgesi 
    • 2009 Teşekkür Belgesi
    • 2010 Takdir Belgesi 
    • 2012 Başarı Belgesi
    • 2015 Başarı Belgesi
    • 2018 Başarı Belgesi
    • 2018 Üstün Başarı Belgesi
    • 2018 Ödül
    • 2019 Başarı Belgesi
    • 2021 Başarı Belgesi
    • 2022 Başarı Belgesi
    • 2022 Üstün Başarı Belgesi
    • 2022 Ödül
    • 2022 Başarı Belgesi
    • 2022 Başarı Belgesi

 

     Akademik Çalışmalar:

  • Okul Müdürünün Göstermiş Olduğu  Liderlik Stilleri Kurum Kültürü İlişkisi; Gazi Üniversitesi Tezsiz Yüksek Lisans Bitirme Projesi
  • Eğitim Yönetimi Süreçlerinin Standardize Edilmesi :III. International Eurasian Educational Research Congress/ 3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi´ni (EJER Congress 2016) Sözlü Bildiri.
  • Okul Müdürü Yeterlikleri Belirleme Ölçeği Geliştirilmesi:2017 8. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu´na (EYFOR-8) Sözlü Bildiiri
  • Dört Dörtlük Eğitim:2017 8. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu´na (EYFOR-8) Poster Sunumu
  • Okul Müdürlerinin Yeterliklerine İlişki Eğitim Paydaşlarının Görüşleri:Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü  Yüksek Lisans Tezi
  • EJER Congress 2019 " OKUL MÜDÜRLERİNİN YETERLİKLERİNE İLİŞKİN EĞİTİM PAYDAŞLARININ GÖRÜŞLERİ" Sözlü Bildiri.
  • EJER Congress 2019 "Z Okul" Poster Bildiri.
  • OKUL MÜDÜRÜ YETERLİKLERİ BELİRLEME ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI SCHOOL PRINCIPAL QUALIFICATION DETERMINATION SCALE DEVELOPING STUDY
  •  ÖĞRETMEN VE YÖNETİCİLERİN MİLLİ EĞİTİM BAKALIĞI “EĞİTİM-ÖĞRETİM HİZMETİ VERENLER İÇİN MESLEKİ ETİK İLKELERİ” NE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ EYFOR-XIII 
  • ÖĞRETMEN VE YÖNETİCİLERİN ÖĞRENEN OKUL KAVRAMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ EYFOR-XIII 
  • ´YARATICI DRAMA ÇALIŞMALARINDA FARKLI ARAÇLARIN KULLANIMI  UEDFOR
  • TASARIM BECERİ ATÖLYELERİ HAKKINDAKİ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ (BİLGE KAĞAN İLKOKULU ÖRNEĞİ )EYFOR-XII 
  • ÖĞRETMEN VE YÖNETİCİLERİN MİLLİ EĞİTİM BAKALIĞI “EĞİTİM-ÖĞRETİM HİZMETİ VERENLER İÇİN MESLEKİ ETİK İLKELERİ” NE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
  • OKUL MÜDÜRÜ DEĞİŞİMİNİN OKUL KÜLTÜRÜNE ETKİSİ
  • ÖĞRETMEN VE YÖNETİCİLERİN MİLLİ EĞİTİM BAKALIĞI “EĞİTİM-ÖĞRETİM HİZMETİ VERENLER İÇİN MESLEKİ ETİK İLKELERİ” NE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
  • TÜRKİYE’DE EĞİTİM YÖNETİMİ ALANINDA YAPILMIŞ DOKTORA TEZLERİN TEMATİK, METODOLOJİK AÇIDAN İNCELENMESİ